cigars-623760_1920

סיגרים בעבודת יד – נתונים מהעולם

סיגרים בעבודת יד נחשבים ליקרים יותר, לעומת סיגרים המיוצרים באופן אוטומטי, במכונה. למרות זאת, סיגרים עבודת יד נמכרים היטב ברחבי העולם מסיבה מאוד פשוטה.
הם נחשבים להרבה יותר איכותיים וטובים. הם מספקים חווית עישון טובה יותר, ארומה משובחת יותר. למתעניינים, אספנו נתונים מעניינים מהעולם.
מהיכן מגיעים הסיגרים הטובים ביותר
יש כמה מדינות בעולם, שמהן מגיעים הסיגרים בעבודת יד הטובים ביותר. קובה, ללא ספק המפורסמת ביותר בייצור טבק וסיגרים נמצאת במקום גבוה מזה שנים. לצידה, מתייצבת גם ניקרגואה, שהרבה מהגרים קובנים התיישבו בה והפכו אותה למעצמת סיגרים בעבודת יד. גם ברפובליקה הדומיניקנית והונדורס יודעים לגדל טבק נהדר לסיגרים ושם מייצרים סיגרים יוצאים מן הכלל. מכיוון שענף הטבק והסיגרים לא שוקט על שמריו, גם במדינות נוספות כיום מיצרים סיגרים נפלאים. למשל ברזיל, שם אוהבים טבק מאוד חזק וחריף, מקסיקו וג'מייקה.
הסיגרים הכי עתיקים בעולם
סיגרים היו מוצר נחשב בתרבות המאיה הקדומה. כאשר לפני מספר שנים התגלה בגואטמלה מצבור של סיגרים עתיקים ואותנטיים, נימצא מי שהיה מוכן לשלם עבורם כסף. הרבה כסף. אבל לא זו הנקודה כאן. הנקודה היא שנמצאו סיגרים שגולגלו ביד, מלפני יותר מ-500 שנה. על פי ההערכות, תרבות המאיה הכירה את עישון הסיגרים לפני קרוב ל-1000 שנה. מדרום אמריקה, הובא הטבק והעישון לאירופה ומשם עבר גם למדינות אחרות בעולם.
הסיגרים הכי יקרים בעולם
הסיגרים האבודים של תרבות המאיה, נמכרו לפני זמן מה במחיר של בית ראוי להתפאר. מעל חצי מיליון דולר שולמו על ידי גורם שכנראה אוהב מאוד סיגרים. אבל גם אם נתעלם לרגע מממצא יוצא דופן כמו סיגר עתיק, עדיין יש סיגרים "רגילים" לכאורה, שנמכרים בהמון כסף. וכשאנו אומרים המון, מדובר באמת בהמון. למשל, סיגר ששמו "מלך הולנד" נמכר במחיר של כ-18000 ₪ בקירוב. ואנו מדוברים על סיגר בודד, שיהיה ברור.

אם סכום זה יקר לכם מדי, תוכלו להציע מחיר של כ-4500 ₪ לערך, בתמורה לסיגר מסוג גורקה דרקון שחור. אם אתם רוצים להתפנק עם סיגר קוהיבה במהדורה מוגבלת ונדירה, ייצור קובני אמיתי, תתבקשו לשלם כ-1800 ₪ ליחידה. מהדורה שיוצרה בשנת 2006 (יוצרו בסך הכל 4000 יחידות מסיגר זה אי פעם).
הסיגר הגדול בעולם
לסיום, קבלו כמה עובדות על הסיגר הכי גדול בעולם. הסיגר Gran Habano מספר 5: הוא הוצג בתערוכות. הוא נקנה במחיר של קרוב ל-200 אלף דולר ומשקלו יותר משל 20000 סיגרים בגודל ממוצע.
שתף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
אולי יעניין אותך גם
השארת תגובה