The collage from vape and cigarettes. The concept of old and new technologies

המדריך המלא – איך עוברים מסיגריה רגילה לאלקטרונית בצעד אחד פשוט

המדריך שהכנו נועד לכם, המעשנים. המעשנים שמבינים כי הם מעוללים רק רע לגוף, בגלל הסיגריות המזיקות. חלופה הרבה יותר הגיונית וטובה לסיגריה רגילה הינה סיגריה אלקטרונית.
עוד ועוד אנשים מצליחים להיגמל מעישון, אחרי שניסו ללא הצלחה שיטות אחרות כגון מדבקות או מסטיק ניקוטין. הסיגריה האלקטרונית פשוט מדמה באופן מוחשי את חוויית העישון וזה הופך את ההחלפה לפשוטה יחסית. וכדי שהמעבר יהיה הכי קל ופשוט, נגלה לכם טריק גאוני. צעד אחד פשוט, שיאפשר לכם לומר להתראות לסיגריה ושלום לעישון האלקטרוני.
פשוט מצאו את הנוזל שיעשה לכם טוב
דור החדש של סיגריות אלקטרוניות מאוד פשוט לשימוש וידידותי למשתמש. אלה ממש לא אותם מכשירי אידוי מסורבלים, שהיו נפוצים עד לא מזמן. אם אתם ניסיתם מכשיר אידוי לפני שנים ונואשתם ממנו בגלל החוויה הלא נוחה, תיווכחו מהר שהפעם זה אחרת. ההרגשה עבור המשתמש מזכירה עד מאוד את העישון שכולנו מכירים וקשה להיגמל ממנו. וכדי להבין את הטריק, יש לנו שני מילים בשבילכם – נוזל אידוי.

אם ידעתם (או אולי לא) הרעיון של סיגריות אלקטרוניות פשוט. במקום להכניס לריאות המון חומרים רעילים, שנשרפים בקצה הסיגריה, משתמשים במכשיר אידוי. בתוך הסיגריה האלקטרונית יש גוף חימום שמאדה נוזל שפותח במיוחד. כלומר, אתם מכניסים לריאות אדים לא מזיקים. הריאות לא מתלכלכות או נעשות שחורות. האידוי לא גורם להשתעל.
נוזל אידוי במגוון טעמים לבחירה
כדי להתרגל מהר לסיגריה אלקטרונית אתם צריכים דבר אחד: למצוא את הנוזל שיעשה לכם הכי טוב. נוזל בטעם החביב עליכם. בחנויות לצורכי תחליפי עישון ומכשירי אידוי אפשר למצוא הרבה מאוד סוגים של סיגריות אלקטרוניות. לא באנו לכאן כדי להמליץ לכם על מותג כזה או על מותג אחר. מה שהרבה יותר חשוב זה שתבדקו אילו סוגים של טעמים יש לנוזלי אידוי.
בין היתר, ניתן למצוא נוזלי אידוי בטעמים כמו פירות טרופיים. יש נוזלים בטעמים מפתיעים כמו שוקולד, למשל, או וניל. מצאנו אפילו פרסומים לטעמי קינוח אחרים וכן לטעמים כמו מנגו או אפילו מנטה. כן, תחליף עישון יכול להגיע בטעם מרענן, מי היה מאמין…
אבל זה לא הכל. יש גם טעם של טבק טבעי. כלומר, אם מאוד קשה לכם לוותר על סיגריה כי אתם, מה לעשות, אוהבים טבק, לכו על הטעם הזה. באידוי, אתם נהנים מחוויה עדכנית, עישון היי טקי, בטעם שעושה לכם טוב. חוץ מזה, האידוי לא מכניס לגוף את הרעלים שיש בתוך סיגריה. האידוי לא יוצר ריחות רעים בבית, על הבגדים. הנשימה נשארת נעימה.
שתף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
אולי יעניין אותך גם
השארת תגובה